Loogikamäng “Loomade kodeerimine – Loomaaed”

Loogikamäng “Loomade kodeerimine – Loomaaed” on hea sissejuhatus programmeerimise põnevasse maailma ja seda ilma tehnoloogiat kasutamata. Lisainfo…

59,95  (sis. KM)

11 laos/poes (postitame 1 tp jooksul)

Lisa soovinimekirja Adding to wishlist Lisati soovinimekirja
SKUEDU-900000117 Bränd:

Aita loomade hooldajal õige tee leida või lahenda ülesanne, et saada teada, keda ta toitma läheb! Loogikamäng “Loomade kodeerimine – Loomaaed” on hea sissejuhatus programmeerimise põnevasse maailma ja seda ilma tehnoloogiat kasutamata. Mängu abil saab harjutada ruumitaju, ruumis orienteerumist ja koostööoskust ning see õpetab selgeks mõisted parem ja vasak. Sobib suurepäraselt ka keeleõppemänguks – üks laps vaatab ülesandekaarti ja selgitab teisele, missuguseid samme peab astuma. Kas koos jõutakse õige lahenduseni?

Võta kollase, oranži või punase triibuga ülesandekaart (erinevad raskusastmed), leia mängualusel sama värvi jalajäljed ja alusta! Astu puidust mehikesega ülesandekaardil nooltega näidatud sammud ja saad teada, keda ta toitma läheb. Vastuseks aseta puidust loomakuju oma ülesandekaardi kõrvale ja pööra kaardi teine pool – tagaküljel on enesekontrolliks ära toodud õiged lahendused! Teises mänguversioonis kasuta ülesande lahendamiseks kaartide teist poolt. Missuguseid samme peab hooldaja astuma, et pääseda kaardil märgitud looma toitma? Aseta noolekaardid õigesse järjekorda ning kontrolli teiselt poolt, kas lahendasid ülesande õigesti. Komplektis on 2 identset mängualust, korraga saab mängida 2 last.

Mida nooled näitavad? Nool üles = samm otse edasi, nool paremale/vasakule = pööran end samal ruudul paremale/vasakule. Näide: et astuda üks samm otse ja üks paremale, kasutan kolme noolekaarti – nool üles (astun otse), nool paremale (pööran end samal ruudul paremale poole), nool üles (astun sammu edasi).

Mängukomplekti kuulub:

  • 2 ühesugust plastikust mängualust
  • 15 plastikust ülesandekaarti (3 erinevat raskusastet)
  • 25 plastikust noolekaarti
  • 9 puidust kuju (elevant, kaamel, kaelkirjak, kana, madu, puu ja 3 sinist mehikest)
  • puidust mängukarp (33,5 x 22,5 x 7 cm)

Sobib vanusele 4+

Hoiatus! Ei sobi alla 3-aastastele. Sisaldab väikeseid osi. Lämbumisoht.

Maailma juhtiva õppemängude tootja Heutink alla kuuluva Educo kaubamärgi professionaalsed õppevahendid on loodud spetsiaalselt õpetajatele, kuid valikust leiab ka kodukasutuseks sobivaid mänge ja arendavaid beebimänguasju. Vanusele 0-12 aastat mõeldud tooted on valmistatud kvaliteetsetest materjalidest ning omavad valdavalt 25 a garantiid.

Kaal 3 kg
Pakendi mõõdud 34 × 23 × 8 cm
Vanus

5+ aastat, 6+ aastat, 7+ aastat, 8+ aastat

Märksõna

,

Arvustused

Arvustusi pole veel.

Kirjuta tootele “Loogikamäng “Loomade kodeerimine – Loomaaed”” esimesena arvustus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

See veebileht on kaitstud reCAPTCHA poolt ning seetõttu kehtivad Google privaatsustingimused ja kasutustingimused.

Seotud tooted