Taibutera esindaja Taibutera OÜ (edaspidi „Müüja“) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Ostja“) suhteid reguleerivad Taibutera OÜ poolt koostatud müügitingimused ja Eesti Vabariigi poolt kehtestatud õigusaktid.
Hinnainfo
Kõik Taibutera veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Ostud, mille kogusumma koos soodustustega on vähemalt 49€, saadetakse Eesti piires Ostja poolt valitud pakiautomaati tasuta (Omniva, Itella, DPD) eeldusel, et toode või tooted mõõtude poolest pakiautomaati mahuvad (juhul kui tellimuses olevad tooted pakiautomaati ei mahu siis pakiautomaate kassas ei kuvata). Ostudele, mille kogusumma koos soodustustega on vähemalt 100€, rakendub Eesti piires tasuta kullerteenuse võimalus.
Ostude puhul, mille kogusumma on väiksem kui 49€, lisandub hinnale transpordikulu vastavalt toote suurusele ja Ostja poolt valitud tarneviisile.
Tellimuse hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (pangaülekandega makse korral 3 päeva peale tellimuse vormistamist). Äriklientide puhul vastavalt kokku lepitud maksetähtajale.
Müüja jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Müüja vahel tekkinud õigussuhete tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
Tellimuse vormistamine
Lisage soovitud tooted ostukorvi ning vajutage ostukorvis lingile „Maksma“.
Nüüd tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada ühekordselt või püsikliendina ning täitke nõutud andmeväljad. Täitke andmelahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E-R 9.00-15.00). Kui tellimus esitatakse Tööpäeval (E-R) kuni 13.00, postitame selle samal päeval, hilisemad tellimused paneme teele järgneval tööpäeval. Juhul kui olete tarneviisiks valinud “Tulen ise järele”, anname Teile e-kirjaga märku, kui tellimus on komplekteeritud. Kiirete tellimuste puhul võtke ühendust meie klienditoega telefonil +372 528 5259.
Müügilepingu jõustumine
Kauba müügilepinguga kohustub Müüja andma Ostjale üle olemasoleva või tulevikus omandatava kauba. Ostja kohustub tasuma Müüjale kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
Tellimused, mille eest ei ole makstud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
Müügileping jõustub pärast Ostja poolt tehtud makse laekumist Müüja pangakontole.
Kohaletoimetamine
Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib Müüja tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle logistikapartneritele.
Müüja veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Müüja pangakontole.
Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.
Tagastamisõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud müügilepingust taganeda 14 päeva jooksul. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Taganemisavalduse ühe või mitme toote kohta saavad püsikliendid täita oma konto vaates ise. Külalisena ostnud klientidel tuleb saata taganemisavaldus (märkida tellimuse või arve number ja tagastatavad tooted) aadressile kristi@taibutera.ee
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Müüja tagastab osaliselt või täielikult tühistatud tellimuse eest tasutud ostusumma (sh kauba kättetoimetamise tasu) Ostja pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist, eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Müüja lattu või Müüjale esitatakse tõend kauba üleandmise kohta kauba transpordiks Müüja lattu.
Kauba tagastamisega seotud otsese kulu kannab Ostja välja arvatud juhul kui kaup ei vasta Ostja tellimuses olevale tootele (st vale toode) või on kahjustusega, mis pole tekkinud pakendi avamisel ning mida välisel vaatlusel polnud võimalik tuvastada.
Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Ostja poolt mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest, jätab müüja endale õiguse tasaarveldada toote väärtuse vähenemine Ostja poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu.
Juhul, kui Ostja ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut.
Juhul kui Ostja kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Ostjal õigus tellimus tühistada, edastades vastavasisuline taganemisvalduse aadressile info@taibutera.ee. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14 päeva jooksul peale Kliendi poolt vastava avalduse esitamist.
Isikuandmete töötlemine
Ostja annab Taibutera veebipoes andmeid sisestades õiguse koguda ja töödelda Ostja isikuandmeid (kontakttelefon, kodune aadress, e-posti aadress) ning edastada need logistikapartnerile kauba kohaletoimetamiseks.
Müüjal on õigus kasutada Ostja elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks juhul kui Ostja on püsikliendiks registreerumisel andnud eraldi nõusoleku Taibutera uudiskirja saamiseks.
Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Ostja personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Müüjal ligipääs.
Pretensioonide esitamise kord
Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Esimese kaheteistkümne kuu jooksul kauba üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba kauba üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.
Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta palume edastada e-posti aadressile info@taibutera.ee hiljemalt kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest. Pretensioonikirjale tuleb märkida tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse või arve number ning toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus/fotod.
Peale pretensiooni esitamist võtab Müüja Ostjaga ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
Ostjal on õigus nõuda ostuhinna vähendamist või lepingu lõpetamist ja raha tagastamist kui Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kui see ebaõnnestub või Müüja ei ole viga mõistliku aja jooksul kõrvaldanud ning on Ostjale tekitanud põhjendamatuid ebamugavusi.
Müüjal on õigus jätta pretensioon rahuldamata kui kauba puudus on tekkinud kliendi süül, toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel või loomulikul füüsilisel kulumisel tavapärase kasutamise korral.
Kui Müüja on keeldunud lahendama Ostja kaebust või Ostja ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ning leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule.
Vaidluste lahendamine
Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@taibutera.ee või helistada telefonil 528 5259. Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole siin.