Aita loomadel õige tee leida! Loogikamäng “Loomade kodeerimine” on hea sissejuhatus programmeerimise põnevasse maailma ja seda ilma tehnoloogiat kasutamata. Mängu abil saab harjutada ruumitaju, ruumis orienteerumist ja koostööoskust.
Loomade kodeerimise mängus on 2 erineva raskusastmega mängualust ning kummagi juurde kuuluvad ülesandekaardid. Loomade liikumissuuna stardipositsioonilt määrab see, kuhu poole nende nina on suunatud. Loomad on omavahel radadega ühenduses. Igal rajal on mõni takistus, nagu näiteks sopalomp või puu. Need takistused moodustavad osa ülesandes sätestatud eeltingimustest.
Alustades vasakult näitab ülesandekaart, missuguse looma juurest tuleb teekonda alustada, missuguse looma juures lõpetada ning millisest takistusest tuleb teekonnal mööduda. Lahenduse leidmiseks tuleb kasutada noolekaarte. Tähelepanu tuleb kindlasti pöörata sellele, kas samaliigilist takistust on mängualusel üks või rohkem! Kui ülesanne saab lahendatud, ongi lapsed tulemusena loonud oma esimese programmeerimiskoodi.
Mida nooled näitavad? Nool üles = samm otse edasi, nool paremale/vasakule = pööran end samal ruudul paremale/vasakule. Näide: et astuda üks samm otse ja üks paremale, kasutan kolme noolekaarti – nool üles (astun otse), nool paremale (pööran end samal ruudul paremale poole), nool üles (astun sammu edasi).
Ülesandekaardid on kasvava raskusastmega ning neil on enesekontrollifunktsioon.
Mängukomplekti kuulub:
- 2 plastikust mängualust (1. ehk lihtsam ja 2. ehk keerulisem tase)
- 6 plastikust ülesandekaarti (1. taseme mängualuse juurde)
- 12 plastikust ülesandekaarti (2. taseme mängualuse juurde)
- 16 plastikust noolekaarti
- 6 puidust looma
- puidust mängukarp (33,5 x 22,5 x 7 cm)
Sobib vanusele 5+.
Hoiatus! Ei sobi alla 3-aastastele. Sisaldab väikeseid osi. Lämbumisoht.
Arvustused
Arvustusi pole veel.